kollar på robinson...

fast nu är det paus. ja kommer ihåg förra året på julen då ja var hos min mamma. vi firade jul hos mina kusiner och vi var ca 15-20 personer, inte så många men tillräckligt för att deras hus skulle bli fullt hehe. de var en stor julgran med massor med julklappar som låg under granen och sen var vi ute sent och sköt massa raketer, fast bara ja och kusinerna å min syster då.

iaf, i år så har ja ju sagt att ja ska fira hos min pappa och eftersom ja ändå inte har något att göra så tänkte ja att ja säger vad det är ja har gett mina föräldrar och syster! men kan inte berätta mer ifall det är någon som läser bloggen.

mamma har fått ett par örhängen(guldiga), en halsduk och en kartong med choklad! kunde inte komma på mer...

pappa har också fått choklad, några konstiga skulpturer och sen ljusstakar.

min syser har fått bodylotion, neccesär och ögonskugga som är med hello kitty på.

min farmor och farfar har också fått choklad.

alla kusinerna har också fått choklad eftersom ja inte kom på något annat så var den en bra lösning haha.

min mormor och morfar ska få ljusstakar och sen choklad dom med hahhaa!!

så ja, kan inte berätta mer nu. vi hörs sen! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0