ja lyssnar på rabih, hihi

- har suttit med den jävla uppsatsen hela kvällen och har nu fått den klar ! fatta vad glad ja är men det är ett problem med hela, det är bestämt att man måste skriva minst tre sidor och på min data så ser man inte hur många sidor det är för ja har vista 7 & där är det bara wordpad, men ja får lägga in uppsatsen på ett usb sen så får ja kolla i skolan, aa visst är ja smart ? - nej det var en ösnkedröm..

annars så har dagen varit blää, ja vet inte vad det är & ja mår fett dåligt, kan det vara för att ja åt vetemjöl idag? ja är gluten så det är inte så bra och äta det då så snart spyr ja väl, snyft det är de värsta som finns ! det käånns som om alla saker inne i kroppen kommer ut men sen efter när man han gjort sin "spya" så känner man sig bättre ...

aja vafan är det här, hahha sitter och snackar om någon spya, bläää på det ! iaf, idag var det hemkunskap och ja blev nerdränkt av en viss Ena som inte kan hantera vatten å diskmedel haha, hon hällde över mig och det kändes as läskigt, hoho det var så kallt och aa helt äckligt, när ja sitter och tänker på det kalla vattnet så ryser ja till :(.

förresten så är det bara 16 dagar kvar till julafton och bara 8 skoldagar kvar, fan vad skönt, ÄLSKAR!/ M
& nu sitter ja å lyssnar på rabih när han sjunger: you are not alone. Å ja älskar det.


Kommentarer
Postat av: ena

myy din hoe, bitch RABIH ÄR MIN !

och inegn annans snor du min PJKVÄN nu eller?

stryk imon !

2009-12-14 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0