har äntligen skrivit klart uppsatsen...

- lämnade in uppsatsen idag, hoppas ja får bra på den (a). imorgon har ja värsta sköna dagen, börjar tio och då ska ja städa på skolan till halv elva sen så har ja bara tre lektioner till & det är bäst. speciellt när de inte är jobbiga och vi ska typ kolla på film resten.

ja har tjatat på min pappa nu angående min dator och han ska se om han kan laga den annars så ska vi lämna in den i helgen och då får ja vänta ytterligare tre veckor men det kan de vara värt. saknar den lilla svarta datorn så jävla mycket, snyft, hahah -_-'

salina var här idag och vi bara snackade sen fick hon en försenad present, ja skäms att ge presenter sent men bättre än aldrig, hon gick hem vid sju tiden för hon skulle på träning eller nåt, så nu har ja suttit och skrivit om någon högtalare som ska lämnas in imorgon och sen väntar duschen i en timma & tror det ska vara ett sista greys anatomy idag? jaja ska kolla ..

ja tycker min blogg har blivit mer tråkigare nu när ja knappt har några bilder så det är ett måste att datorn måste gå och laga annars dör ja för i den har ja alla mina bilder och allting!!! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0