god jul.

hej bloggen!

vad är det med mig?! bloggade inte igår alls, men men ibland måste man få komma ifrån och bara njuta av vardagen...

iaf, det är ju julafton idag och ja har fått massa fint, presentkort, resväska, hörlurar, hv71 mjukis byxor, godis, en parfym bodylotion och läppglans med britney spears ;), örhängen, en bok i vett och etikett för ja tjatade som fan på min pappa och han skojade om att ja skulle få en bok och då så var han tvungen att åka och köpa en som skojpresent hahha -_-. sen fick ja ett jätte gulligt hjärta som min plastbror hade sytt till mig! hahha ja blev tårögd.

jaja nog med julklapparna, idag så var det nog kalle anka vi kollade på å massa andra filmer! sen har vi också käkat så ja är ytterliggare tio kilo tjokkkare, nej skojjar bara! gillar inte julmat så värst mycket, brukar bara vara mackorna som ja vill komma åt hahah ...
& det kommer bilder så fort ja orkar lägga in dom, & sen så i mellandagarna så blir det shopping till tusen eftersom ja har 850 på h&m och sen 800 lösa pengar och 150 på gina ;), suveränt om man säger så ! nej nu tjatar syster som fan på mig att hon vill ha laddaren till datorn för hennes är hemma hos mamma, HELVETE! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0