britney spears.

har kanske blivit lite mycket britney spears inlägg nu på sistone men ja kan inte hjälpa att ja tycker om henne, hon har varit min idol sen jag var ca 7 år, min mamma kom till min skola för hon skulle hämta mig då hon hade med sig en påse in, hon brukade inte det och ja frågade henne vad det va som låg i den lilla påsen, ja kollade och såg att det låg en skiva där i, så ja tog upp den och ja hade precis lärt mig att läsa bra så ja läste på att det stog britney spears, ja blev jätte glad och det är en sådan sak som ja bara kommer ihåg. sjukt roligt att kunna har sådana minnen när man var så liten.

efter några år kanske när ja var tio eller något så var ja inte lika glad i britney men ja hade fortfarande respekt för henne och sen när ja var ca 12 år så började ja gilla henne och sen dess har ja avgudat henne, många säger att detta bara är en principsak och att ja kommer sluta att gilla henne och börja inse att hon är dum i huvudet när ja är ca 16 år, men om ja har henne som idol så kommer ja aldrig att sluta gilla henne! britney är den bästa stjärnan, även om hon inte kan sjunga så har hon genomgått så otroligt mycket som jag tror att inte många skulle kunna genomgå och defenetift inte jag.

att kunna raka av sitt vackra hår är modigt, och alla har deperationer någon gång i livet och ville britney lägga sin ilska på att göra så, så tycker ja att det var bra. tänk ifall hon hade gjort något annat som att knarka ner sig själv så hon blev som amy winehouse eller hur det nu stavas ?! nej just det, tänk efter era jävlar skvallertidningar innan ni skriver något om britney som kanske inte är sant..

så ja vill bara säga att britney spears är en bra och god människa som nu har fått i ordning på sitt liv.


nej nu ska ja slagga, hoppas ni har fått er en tankeställare så hörs vi imorgon! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0