besviken..

är det ja som har gjort fel? är det verkligen ja som har gjort det, tänk efter nu med det lilla du har innan du öppnar din trut och säger saker som inte ens är sant. varför är det alltid ja som ska göra saker för dig, har du inte lärt dig att man kan göra saker för varandra.

jag har ingen lust längre och toffla efter dej, är det såhär du vill ha det så får det vara så, vem har sagt att ja har gjort fel? jag har inte gjort dig ett piss och det vet du men eftersom det har hänt så mycket med dig och dina saker så tar du över det på mig?! sånt är inte rätt tycker jag och du har sagt förr att det inte är bra att man ta över saker på andra som inte ens har att göra med det.

du skickar ett sms där det står att det har hänt saker och att ja kunde tänkt på det och inte dissat dig, men då får du ju förhelvete säga om det har hänt något, ja kan inte hålla på och fråga dig hela tiden och sånt, du måste lära dig, och ja trodde du var sur så då ville ja inte snacka med dig för du kanske skulle bli surare ? inte fan vet ja, så därför snackade ja inte med dig och du tar det som en diss ? okej det kanske det va men ja gjorde de inte för att vara dum och ja menar det, ja vill inte starta bråk men när du inte snackar med mig så vet ja ju att det är något som är fel, men varför ska ja då smörja för dig, kanske för att du vill bli omtyckt?! ja varför ska ja veta allting hela tiden, varför ska ja alltid göra det rätta?, varför ska ja alltid ta första steget. NEJ säger ja nu, ja ska inte vika mig längre och vid det här lagret så borde du förstå det, ja har alltid gjort det som är rätt eller nej om ja tänker efter så har ja inte det, ja gjort saker som är rätt för dig, för att du inte ska bli sviken, för att du ska ha det så bra som möjligt, kanske ja inte ska vara så snäll längre för du bara utnyttjar det, inte vet ja, jag vet ingenting längre.

du skrev även på smset att ja inte kom och satte mig brevid dig och inte snackade med dig, men ja kan ta ett exempel, som i fredags, när hela klassen skulle samlas i sitt hemklassrum och kolla på film och käka lussebullar och sådant skit, ja satte mig brevid dig, började snacka och du sa knappt ett ljud?! varför skulle ja då snacka med mig om du bara dissade mig, då skulle ja känna mig som en idiot !! sen när filmen startade så flyttade ja bak och satte mig på bänken där ena satt, FÖR att ja skulle kunna se filmen & då gick du och satte dig brevid A, kanske ja dissade dig, det vet ja inte enligt dig men för mig så var det för ja skulle göra det bättre för mig själv, för att ja skulle kunna se på filmen ...

så nästa gång du skriver något så tänk efter innan du säger det, ja vet att man uppfattar fel på sms men det var som om du var värsta kaxig då och sen när ja ringde så var du som en liten mus, kan det vara för att du hade någon i närheten där vid dig, ja seriöst så pallar ja inte mer. vet inte vad ja ska göra, vi var väldigt bra vänner men du bara övergav mig, det har hänt förut ja vet, men nu har ja sagt nej !

hoppas du har en bra förklaring till varför du gjorde som du gjorde, ska bli kul att höra imorgon! och kan ja förlåta dig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0