allmänt tråkig dag .

 vaknade idag och ville stanna kvar i min sköna varma säng men till slut efter att ha kämpat att gå upp i 40 minuter så tvingade ja mig upp sen, skyndade på som faen för ja ville inte komma försent en måndag morgon för då skulle det förstöra hela dagen, sminkade mig och satte upp håret i en toffs-SKABB!

glömde gympakläder -_-, gjorde matteprov fick G, dåligt ändå. det är kallt, ja sitter här ensam och har aldrig känt mig så ensam förr som ja gör nu, funderar på att tvinga hit någon som kan göra mig glad. ja känner mig deppig idag men ja vet inte varför, JAG VILL HA SNÖ, ja vill ha pepparkakor, känner att det är något ja måste få ut men ja vet inte vad det är, vill bara ställa mig på ett berg och skrika ut det högsta ja kan, slå sönder någon hade inte heller varit fel (inte för att ja ska göra det), ja vill ha glass, ja vill ha chips, ja vill tröstäta för att de är något som ligger och gror, kan det va för att ja är arg på någon just nu? nu förtillfället så vet ja inte ett skit längre, ja har förändrats å är inte samma my längre som ja var innan, ja är tröttare och framför allt segare. nu känner ja att ja bara blir mer och mer deppigare för varje sak ja skriver, så ska sluta upp med det och börja ta en dag i taget. inte bry mig om vad som kommer härnäst, man kan säga att det kan bli en överraskning. /M

& vill säga en till sak, ja finns för dej gumman, kom till mig om det är något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0