-

jag har nu städat och duschat! ska snart fixa håret, har även bytt om till ett slappt linne från jc, ett tajt linne från h&m, ett par jeans leggins från bikbok och en bolero från h&m.
orkar inte ta kort för min syster har slarvat bort kamera sladden!!!!!!!

iaf, snart kommer gästerna eller vad man nu säger (haha två timmar kvar), ja är as hungrig så ska ta lite choklad och sitta å smaska på. kommer nog vara riktigt slö idag känns det som men humöret svänger nog till när ja får mina julklappar :D! 

haha ja -_-, som ni säkret förstår så har ja inget liv just nu. sitter och skriver vad ja ska göra idag o.s.v, kanske borde ja göra lite andra saker som sminka mig?! lyssna på musik?! skriva lite om britney eller vad som helst. ja ni ser nu sitter ja här och skriver massa onödiga saker. nej nu får ja sluta! vi höres /M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0